Direktlänk till inlägg 8 november 2010

2010-11-08

Av scarecrow - 8 november 2010 17:58

Hm.. börjar ångra att jag färgade håret.. 

Jag menar, när jag var blond - kunde jag ju skylla min hjärnas tillkortakommanden på hårfärgen.. Nu, som brunett - så får jag väl inse att min hjärna inte riktigt är lika skarp som jag gärna skulle vilja...  


Med andra ord - jag fattar inte ett smack av de listor jag fått.. Eller jo, lite fattar jag ju faktiskt - jag har ju sorterat upp journalerna i två högar och bockat av de som finns med på listorna. Det jag kört fast på/i är om alla journaler ska bokföras, eller bara de som faktiskt skapades mellan kl 15:00 och 24h framåt.. eller om vi ska ta med alla som faktist fanns på jobbet just då, även om de kom tidigare...


Så funderar jag på varför jag just nu har pms - som i form av Post-menstruella besvär. Ett sjukt chokladsug hela dagen och små upp-popande kvisslor i nyllet.. Känner mig som en fjortis.. Är ju fjortis-stört-förälskad i min sambo - kan det bero på det?! Och just nu saknar jag honom så jag tror att jag spricker!  I bland kan det vara skönt  att få ha soffan och tv:n i fred, att få gå och strosa och fixa lite i sin ensamhet, ibland - men inte i dag.  Jag vill ha honom här - hos mig, nära - NU! Men jag får väl snällt vänta. Han slutar 21.30 och idag tog han bilen så han är väl hemma runt 22.10 - Me like! Han kommer känna en doft av Lux duschtvål, sen kommer han bli så överpussad att han inte vet vad som drabbade honom

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av scarecrow - 15 april 2011 11:12

  Vi har hängt i hop i 1år och 8månader, sambos (enl folkbokföringen) i snart 8månader (men "på riktigt" i snart 10måndader). Så nu har vi bestämt oss att vi ska ta steg nr 2..   Vi slår till och skaffar oss en hemsida.. *S* Den är under konst...

Av scarecrow - 14 april 2011 09:07

    Made a wrong turn, once or twice. Dug my way out, blood and fire. Bad decisions, that's alright. Welcome to my silly life. Mistreated, misplaced, misunderstood. Miss 'No way, it's all good', it didn't slow me down. Mistaken, always second ...

Av scarecrow - 9 april 2011 09:06

En tredagarsledighet, både F och jag - Nice!   Igår var det handledning, och vi ser mållinjen!!  En del omformuleringar, lite finjusteringar och planen är att vi ska lämna in den om en månad, för att kunna gå upp med den i slutet av maj   ...

Av scarecrow - 3 april 2011 20:26

I dag fick jag, och min kollega ett riktigt roligt besked - och jag menar R I K T IG T gott besked.    Tidigare i veckan hade Vi en riktigt dålig patient - och jag menar R I K T I G T,        R I K T I G T dålig patient - så dålig man kan vara. ...

Av scarecrow - 30 mars 2011 16:46

I går brast det för mig Nått så kopiöst Så till den milda grad att jag fick black out - Hur arg är man då?   En kollega - som är tiltad i pallet! Det är inte ett påhitt från min sida, att hon är korkad, hon ÄR dum i huvudet. En gång kom en lä...

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards