Alla inlägg den 9 april 2011

Av scarecrow - 9 april 2011 09:06

En tredagarsledighet, både F och jag - Nice!


Igår var det handledning, och vi ser mållinjen!!  En del omformuleringar, lite finjusteringar och planen är att vi ska lämna in den om en månad, för att kunna gå upp med den i slutet av maj


Efter handledningen ringde M - min nya chef och berättade att han hade mitt anställningsavtal där, och han undrade om han skulle posta det, eller om jag hade möjlighet att komma dit och skriva under någon dag.  Jag tittade på F och vi bestämde att vi kunde vara där inom en timme..


Väl där mötte M oss i väntrummet och vi fick en liten guidad tur - och där, mitt bland alla står J!! Vi jobbade i hop för ett par år sen - goa goa J!! Även hon ska byta jobb - men hon kommer vara kvar i huset så vi kanske kan sammastråla någon gång - och vi lovade varandra att vi skulle träffas och fika/middaga - och det s k a bli av!


M frågade hur vi kände varandra och J svarar "Hon är X's grymmaste Ssk - Du har gjort ett kap!" - Då blev jag generad   M svarade att han, vid min anställningsintervju, känt att vi fick kontakt och att det kändes bra, han sa nått i stil med "i vissa fall vill man diskutera med sin kollega, inte inte den här gången"


Då blev jag generad igen..


Sista tiden har varit en ego-boost för mig, just nu är det inte så dumt att vara jag.


I dag bär det först av mot Ellös - och Pelargonmuseét sen vankas det middag med gudsonen och hans familj   


Det här blir en bra dag!


Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards