Alla inlägg den 11 mars 2011

Av scarecrow - 11 mars 2011 06:58

Precis just nu är jag inte så nervös. Men jag har sovit dåligt i natt.


Dels så har mamma (Hon och pappa är på besök över helgen) hostan from hell och så har min lilla (?) hjärna stundvis gått på högvarv..  Så 30min före klockan skulle ringa gav jag upp. Sen att en viss Frk Perser kom upp i sängen och bokstavligen klev på mig gjorde det ju inte lättare att somna om..


Så nu har hon fått frukost och jag har hunnit med lite morgonrutiner (läs: tvingat i mig ett glas blåbärssoppa och mediciner). Tänkte fixa igång lite kaffe och se ta i tu med "styling" av mig. Även om jag nu inte tänkt mig en fullständig make over så vill jag ju ändå visa min bästa sida (vilken det nu är..)  Så jag tänker byta ut morgonrocken mot jeans och skjorta, och så lite fix med hår och smink, sen får det duga - det är ju så det är. Jag är jag - utifrån och in. Jag ska vara mig själv, mer kan jag inte göra.


Så jag är inte nervös, lite pirrig, och jag önskar att klockan skulle passerat 09:00, så jag kunde säga hur det kändes efteråt..



Jag vet, det kan bli tjatigt att höra samma låt om och om igen - men jag behöver lite tunggung..


Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards